Netwerkborrel SLO 31 augustus over E-marketing en 'meten is weten'

SLO organiseerde donderdag 31 augustus een netwerkborrel in de taveerne van Kunstfort Asperen vlakbij Leerdam. Zo'n 55 linierelaties waren hierbij aanwezig. We keken terug op Forten vol Verhalen en de daaraan gekoppelde training over storytelling, trapten gezamenlijk het Fortenfestival af en blikten vooruit naar het evenement Nacht van de Nacht op 28 oktober. We gingen deze middag ook in op het thema E-marketing en ‘’meten is weten’’. Het meten van prestaties is in elk segment van een bedrijf van groot belang. Maar zeker in een wereld die meer en meer digitaal wordt. INTK ging in haar presentatie in op Google Analytics, Google Adwords, SEO vindbaarheid, Facebook campagnes en een Google bedrijven pagina.

In het zonnetje was er voldoende gelegenheid om met elkaar een borrel te drinken en ervaringen uit te wisselen. Ook bekeken we de bijzondere en mooie expositie Cities of Glass in het fort.

U kunt hier de presentaties downloaden:

Stichting Liniebreed Ondernemen

INTK: meten is weten